Monday, March 14, 2011

Suprise

hye u alls...ari nie eppy sgt...coz.......
cite pasal xpuas ati dlu ar...
pagi td bgon kul 7..bersiap2 nk g kolej...1st day for 1st claz lepas cuti nih...
kuar uma kul 8.30...then sampai kolej kul 9 coz bwk moto lembab...
malas nk tergesa2 nih..ingt aku smpai da lmbat ar...
bile naek claz tgk claz kosong...polik bonar...hehe
aku turun bwh blik...malas dok atas sowg...pastu timbul idea aku nk cal FIDA...
bile aku cal fida ckp...aida claz cancel la...aduhhhh!!!! bengang pon ade...
asl xckp awl2..nk mara xley gk...coz die pon g claz jgk..taw2 cancel.
hmmm...xkesah la..da cancel nk wt cmner..pastu blk uma la..
dok lyn2 fb kt uma..kul 10 msg masuk...aida g kolej now..coz kteowg awal kn claz SAD...
so ..aku pergi la kolej blk..msuk clas..then kwn aida ckp..
ari ni n skang nie madam ROSLINDA nk bg paper exam midterm...
uwwwaaaa...takutnye...

lepas tu madam pon masuk claz...madam tanye nk paper exam ke paper quiz...
aku takut gler...xkesah la...tp nk quiz dlu..but die bg paper exam..
sowg2 madam bg paper..madam sebut name sowg2,,...
bertambah takut ar aku,,,...bila tgk ade sowg tu dpt pensel  n pen ...adiah coz highest mark!!...
aku pon nk gk...xlame lepas tu paper aku lak...
JUMAIDAH.....aku pon bgon amek paper skali dgn adiah jugak!!....
coz aku paling highest tw x..hahaha..terkejut aku..serius....mark aida.......tetttt......hehe
ni pic adiah aida..


nie la die..sungguh xdisangka...wlaupun dpt nie je...aida sgt bertuah..hehe
mase sem 1 dlu ngn MISZ DAYAH xde pon dapat...
hahaha..mengungkit la an...
btw...thankz MADAM ROSLINDA..hehe
score tuk final lak aida..




hasil tangan AIDA

No comments: