Friday, March 4, 2011

Exam Midterm Sem 4 da Berakhir..

yeay!! yeay!! exam da abeh... hoorayyyy!!!... da abeh da exam td tuk dua paper yg terakhir...
firstly rasa eppy giler da abeh....da ilang da beban exam nie....ilang da sakit kepala,... 
yela kene hafal dari chapter ke chapter untuk 5 subject yg ade...huh.. tp kan still xpuas ati gk jwb exam nie...coz ade paper yg aida rase cm xsure bole target...1st- Data Communication-
coz mase malam exam nie aida bukan baca sangat pon...da tu bile kt kolej dak2 laen sume da tw jwpn paper tu..xla sume..hanye segelintir..tp mane dowg dpt erk..asal aida xdpt...tu maknenye bkn rezeki aida tuk target paper tu..(tuk menyedapkan ati)..2nd- bahasa arab ..bole org laen menjerit "senang giler kot paper nie..xmencabar langsung..." 
aku terpikir ape yg aku jwb td adakah btul atau tidak .tp da dpt satu yg salah n aku xsure aku jwb sume ke x...bole lak an cmtu..tp tu hakikatnye,,,tension kot bile aku pikir balik...
setiap semester  bende nie msti terjadi..bile confident lebih ckit ade je yg silap...
bile xde confident kompem xley jwb...ape perlu dilakukan...
takut sgt dpt markah rendah gler...hope la lecturer tu mark dgn rase kesian...hehe
aku xsanggup nk dgr name aku dipanggil sebab bnde2 cmnie...
memalukan...
tp bile da sampai uma n dok kt kerusi n pikir balik ape yg terjadi..
aku juz bole ckp "AIDA REDHA je" ko yg jwb pastu nk salahkan org len..heehehe
aku juz target tuk 3 subject...n tuk lg satu subject iaitu " account" tggu aida erk...
subject tu aida nk target A..tp kalo xdpt pon A-...insyaAllah..
juz kene berusaha je lg...

hasil tangan AIDA

No comments: