Wednesday, March 2, 2011

Sakit Ati....

actually xtw kenape sakit ati sgt...coz bnde tu atas kesalahan sendiri....
nk tw npe...jp nk cite...skang nie weekz midterm exam...
n dua paper da lepas dgn rase yg sgt hepy coz dpt buat dgn sgt terbaik...
tp xtw la result cmner..yg penting epy n lepas beban tuk dua subject tu tuk midterm....
td exam paper data communication ...subject IT yg sgt2 best...hish..!..aku dpt la hint ckit2 nk jwb soklan tu ..dan aku cuba redha bile ape yg aku buat nie nnt result die antare tggi n rendah dan diantara org yg markah rendah....aku redha!!!!!
bukan tu nk cite..
pagi td sedang mentelaah buku lg di bwh payung kt kolej ade sowg dak laki dtg...
aida sory smlm xdpt bg...mmg x ar aida dpt hafal ape yg korg dpt nie....
dorg dpt soklan boco....tp firstly xtw pon tu soklan die...hurmm...bile da msok dewan bru tw..n actually dpt gk la buat n mmg bole buat tp xtw la btul ke salah...yg paling geram n bengang n sakit ati bile dpt tw kebanyakan dak2 yg amek exam tu dpt soklan boco!!!!...x fair langsung...
dak2 klaz aku sume tw...myb kot...tp yg aku tw yg xdpt tau hanye 3 org shje...termasuk aku...betapa kejam nye dorg menyembunyi kan perkara tersebut dari aku...hehe
sungguh xsangke tw x!! terase diriku bagai dipinggirkan..
bengang tw x...YA ALLAH malangnye naseb aku nie...
malang ke...dowg blom ag pon dpt dekan..hehe tp mmg malang...
smpai ati dorg xnk share,... nseb baek aku hafal gk wlaupun ade salah..tp aku wt sendiri tw...
xdenye dpt boco...cmnie erk care korg nk dpt dekan....huaaa...nk nanges la...
xpe aida redha je..
bru satu paper cmtu..paper yg lepas ko dpt buat dgn baek n paper akan dtg ko buat yg terbaek...
insyaAllah ko akan dpt ape yg dorg xdpt...ko akan dpt ag dekan tuk sem nie!!!
AIDA CHAIYOK2!!!!
kata2 perangsang buat aida..hahahaha


hasil tangan AIDA

No comments: