Tuesday, May 31, 2011

Sem 4 - Semester yg paling memenatkan..hehe

Sem 4 adalah sem yg paling terok kot...
banyak keje, banyak menghafal, banyak konflik...
banyak bende yang aku xpaham..banyak bende kena mengira..
sem 4 ade account, business information technology, system analysis and design, arab lagi ngn data communication...
ade arab kot...byk assignment..byk presentation...sume tu terlalu rumit..
xsangka aku bole buat...aku xsangka yang aku bole buat..serius kot...aku ingat sem nie aku akan jatuh terok..aku sampai xtido study tuk sem 4 nie..aku bersaing gler dlm kelas...aku buat sehabis boleh ..ape yg aku buat adalah ape yg aku belajar sem 4 nie..paling banyak menghafal sem nie la kot...banyak sangat..sampai hampir setiap hari aku sakit kepala sebab menghafal..aku btul2 xsangka aku bole buat dengan cemerlang lak tu...gler ar kan...semua tu cam mimpi..kalo la masa sekolah aku camni..aku dapat bg mak aku bangga ngan aku awal2 lagi..tp sekarang pon mak aku da bangga da ngn aku wlupun cikit2..hehe...
sem nie aku dok kelas yang aku x nk dudok..hehe.. da dua sem aku tukar kelas je..sem nie lak aku dapat dok dlm kelas dekan...tertekan kot dok dlm kelas tu...tp setelah dudok dlm kelas tu selama 5 month...sume nye ok..dak2 kelas tu pon ok..dapat jugak kawan ngn dorg...sebelom nie xknal pon dorg same..dapat jugak kenal ngan dorg...
actually best la dorang...
tp kan walaupun semua tu susah...
tp sem 4 da lepas...hooorrraaayyy!
hehe...skang ngah cuti..cuti semester laaaa....
tungggggguuuuu resultttttttttt!!!
heheh






hasil tangan AIDA

No comments: