Sunday, March 13, 2011

Perjuangan AKu

aduuuiii!!!!
esok aku akan mula kan lagi perjuangan aku...
perjuangan yang harus aku lalui untuk hari2 yang akan datang...
hanya ini yang akan aku juangkan...
iaitu esok aku da start kelas la...
da cuti 1 weekz da cuti...relax2 kat uma...da gemuk kan badan yang kurus ni...
xde pon gemuk...buat assignment yang xbape nk siap nie...
dok uma je...lepak2...then esok aku da start kelas...
dan aku akan beri lebih perhatian tuk aku capai score aku tuk final nie...
dont wory aida...lg setahun bape bulan je lagi ko nk berjuang...
lakukan yg terbaik...huhu...
hanya nie je yang ko tggu..dapat habis diploma ni....hooorrraaaayyy!!!!
juz sabar je lagi...tp kan tuk hari2 yg kene lalui kt kolej nie pon mencabar gk..
kwn2 doakan yg terbaik k...
luv u guys....




hasil tangan AIDA

No comments: