Thursday, September 2, 2010

This Week MidTerm Exam

Minggu nie menghadap buku jew..
last minit baru nak study cam nie la..
naseb baek la juz ade 3 subject jew exam...
tp tu pon rase cam da nk pengsan da bace buku...
sampai tak tido nk study ..

dengan ade presentation lagi..
nak hafal proposal lagi..
byk giler keje..
tapi xbole nak mengeluh...
xbaek..
sebagai student nie jew la yang akan kena hadap sampai dapat diploma..

exam midterm OS da lepas..
rase nye bole jawab..insyaALLAH..
thankz kt nizam, amer ngan spe ntah lagi..lupe da..
bagi answer for 1 question aida xdapat..hehe
tp harap2 madam tu baek ati mase nak tanda kertas aku..
rase cam takut..coz madam tu kedekut nak bagi markah..
hehe

esok ade lab test lak..
insyaALLAH aku bole buat..
sir da bgtw ape yang akan keluar..
harap2 pe yang sir ckp kuar...
coz aku juz study pe yang sir ckp..
aku xstudy pe yang sir xcakap..
hehe
sir the best my lecture sem nie..
baek giler..sume die kongsi...juz kongsi ilmu..
aku bole kot buat lab test tu..juz kene ingat ape yang dah diajar..
tu jew..if xingat xbole buat.. so malam nie tido lewat lagi...
hikhik

ade dua lagi paper exam xbuat ag..
sejarah ngan economi...
da stanby da..harap sangat xhilang dari ingatan nie...

suke betul study malam2..
korang cmner erk??same x ngan aida..
tengah ari study xde feel...hehe




hasil tangan AIDA

No comments: